Kepada sesiapa yang nak bagi idea ke , post baru ke , atau pada saja pandangan kritikan leh email kt >>
pizzagood91@gmail.com
Powered By Blogger

Tuesday, November 16, 2010

Chelsea kecundang di Stamford Bridge


Syabas Sunderland kerana berjaya mengalahkan Chelsea di tempat mereka.....
YAAAAAA!!!!!
Steve Bruce tersenyum lebar la......hahahahaha...
Perlawanan berkesudahan dengan>>
Chelsea 0 - 3 Sunderland
Gol dihasilkan oleh Nedum Onuoha ,Asamoah Gyan ,Danny Welbeck....(tiga-tiga Negro)..hahahaahahha....

Ini gambar pergerakan gol pertama Sunderland(Nedum Onuoha)...

Lagi Gambar







Zeden : Bola 2 ak pas kat ko....jdi ko kene belanja aku...
Onuoha : Mana??Aku solo la td....ishhh ko nie alasan sja....

Go ke-2(Gyan)



Terima Kasih Kwan....hehehe

Gol ke-3(Welbeck)

Welbeck : terima lah gol cemey dri aku...
Cech : Ashley Cole!!!!!!!ko menyusahkan aku....!!!


Ampunkan aku.......!!!


Drogba : Naseb Bek org xrmai.......

No comments:

Post a Comment

Search Anything