Kepada sesiapa yang nak bagi idea ke , post baru ke , atau pada saja pandangan kritikan leh email kt >>
pizzagood91@gmail.com
Powered By Blogger

Wednesday, June 13, 2012

England Tetap Pilhanku

Euro 2012 telah membuka tirai nya dgn perlwanan antara poland dan greece, yg berkesudahan seri 1-1 ...

Pada 12/6/2012, perlawanan pembukaan kumpulan D diantara France vs England..Satu perlawanan yg aku nanti2 kn ..aku secara ikhlas nya berpuas hati dgn corak permainan yg ditunjukkan oleh england walaupon pada mula nya england mendahului dgn jaringan Lescott ... tp nasri menghampa kan pasukan favourite aku 9 minit kemudian ...ahhhhhhhhhhh ...benci aku dgn nasri...

emm... k la, aku harap england leh menang dgn sweeden nnt...gud luck three lions!

Desktop Laptop aku :)

No comments:

Post a Comment

Search Anything