Kepada sesiapa yang nak bagi idea ke , post baru ke , atau pada saja pandangan kritikan leh email kt >>
pizzagood91@gmail.com
Powered By Blogger

Sunday, October 16, 2011

sad


Assalamualaikum...

ak rasa blog aku nie da mcm tempat luahan hati...hahaha
tujuan ak wat blog nie ialah utk info2..tp da jdi tempat luahan perasaan...haha
ak pon xtaw la nk tulis cm na...
emmmm....ak ada satu crita,suatu mlam aku lepak2 tgk bola..
tetiba dok syok tgk bola ,mai mna tah awek...
fuhhh!!! comey bangat...muka suci je...kulit mai licin ja..

mata aku xtgk bola da time 2,dok usha dy xabis2...
ak xbrani nk tgor mula2...tetiba plak aku nek sheikh p ckap dgn awek 2..
tp bila ak ckp dgn dy mcm xdak respon...bukan mcm xdak tp mmg xdak..hahaha
xpala...mungkin dy jenis xbyk ckp...tgk gaya dy pon da taw..dy xbyk ckp...

ak pon da jatuh cinta...ak happy mula2...
ak tnya membe ak yg knal dy..
"hang kenai x awek td??"
"ak knai la..."
"dy ada balak x?"
"dah ada"



perkataan "ADA" 2 membuat hati aku luluh...sedih yg xterperi...
mmg mcm nk luruh jantung...
kenapa ak nie leh jtuh hati kt awek org..gila kot...
bukan sbb tkot balak dy mai pkui aku...tp sbb ak confem dy "XKN TRIMA AKU"...
huhuhuhu...
lagi pedih kalo ak dgr perkataan 2...

xpala ....ak simpan je la CINTA ku ini...
pendam ...
ak xmampu nk berbuat apa2...
hanya tuhan yg menentukan...:)

No comments:

Post a Comment

Search Anything