Kepada sesiapa yang nak bagi idea ke , post baru ke , atau pada saja pandangan kritikan leh email kt >>
pizzagood91@gmail.com
Powered By Blogger

Saturday, August 6, 2011

Cinta ?love ?...



Setiap org perlukan cinta walaupon dy kta dia xkn cinta spa2...
boleh ke hidup tanpa cinta??...hah?
cinta..cinta..cinta...
satu kata-kata yg xdapat aku nk percaya taw xpercaya...
aku hanya mengetahui satu cinta iaitu cinta kepada allah dan rasul ku...

tapi tentang cinta kepada insan ,aku masih xpasti...
aku masih tenggelam...xmampu berenang seorang diri..
adakah aku memerlukan seorang teman??
untuk membantu aku nek keatas permukaan?

Cinta...ada suka ada duka,ada manis ada pahit...
Cinta yg diketahui aku adalah cinta yg bertepuk sebelah tangan..
bak citer korea...tp cter korea pon last skali ada ending yg best...


kalo cinta mcm nie kn best....:)

harap ada cinta yg hadir kedalam diri ku ini..

No comments:

Post a Comment

Search Anything