Kepada sesiapa yang nak bagi idea ke , post baru ke , atau pada saja pandangan kritikan leh email kt >>
pizzagood91@gmail.com
Powered By Blogger

Tuesday, April 5, 2011

Buat salah,xbuat salah....

aku xtaw la nk ckap apa...
serabot kepala aku...
tiap2 ari kna tangguh sume...
walhal aku xtaw apa slah aku...
pening gila...puas aku cri slah aku...
tp masih xjumpa...sbb aku rsa ak xwt pa2 kt dy...
tp dy still slah kn aku...
pelik and aneh...dy xsyg aku da ka?...
taw pon cri alasan nk pisah dgn aku...
aduh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dunia2...
ari nie dy mood bek,ari sok mood xbek....
pas2 bek balik...pas2 gduh blik..
kenapa la aku dipndang hina??
sbb xdak wit ja??
hnya allah ja yg fhm perasaan aku nie...
aku cuma mampu berdoa dan meluahkan isi hati kepada yg maha Esa..

No comments:

Post a Comment

Search Anything